Vår bookingløsning, BookUp, er i sterk vekst og vi søker etter en dyktig og engasjert Customer Success Manager. Er det deg?
Ledig stilling: Customer Success Manager
Vår bookingløsning, BookUp, er i sterk vekst og vi søker etter en dyktig og engasjert Customer Success Manager for å løfte produktet til nye høyder!
BookUp leveres i dag som en booking- og automatiseringstjeneste til private og offentlige kunder. Hovedtyngden av kundene på løsningen er norske kommuner. BookUp gjør det enkelt å finne utleieobjekter, samt å booke dem digitalt. Vi leverer også en rekke automatiseringstjenester opp mot for eksempel digitale dørlåser, betalingstjenester, strømstyring og booking av tid hos personer.
Som Customer Success Manager vil du være ansvarlig for å sikre at våre kunder får maksimal verdi av tjenesten. Du vil jobbe tett med kundene for å forstå deres behov og hjelpe dem med å utnytte BookUp på best mulig måte. Du vil bli en del av vårt interne produktteam for BookUp, men vil også få anledning til å jobbe med Sem & Stenersen Prokoms andre spennende produkter.
Ansvarsområder:
- Utvikle og vedlikeholde relasjoner med eksisterende kunder
- Identifisere og utforske nye forretningsmuligheter hos eksisterende kunder
- Jobbe med interne ressurser for å sikre at kundene får den beste opplevelsen mulig
- Oppfølging og rapportering av kundetilfredshet og -verdi
- Håndtere og løse kundeproblemer
- Utarbeide og implementere prosesser for å forbedre kundeopplevelsen
- Legge til innhold og brukerveiledninger på gjennom vår eLæringstjeneste (LMS)
Høres dette interssant ut? Se hele stillingsannonsen på Finn.no.
Vi ser frem til å høre fra deg!